Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość

Jeśli się Państwo rozmyślicie lub towar nie spełni Waszych oczekiwań, możecie go zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia bez podania przyczyny. Wystarczy odesłać towar wraz z odstąpieniem od umowy. Towar nie może być używany, opakowanie ani żaden inny element wyposażenia nie mogą nosić śladów użytkowania ani zniszczenia. Sprzęt powinien być kompletny i zwrócony w oryginalnym opakowaniu wraz z pełnym wyposażeniem i dodatkami. Zwrot dotyczy tylko osób fizycznych.

Powyższe zapisy nie ograniczają oraz nie wyłączają uprawnień kupującego będącego konsumentem, które przysługują mu zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta, na mocy której Konsument ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.

Rezygnacji można dokonać z całości lub części zamówionych towarów. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku nagrań audio i wideo oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych, po usunięciu przez Konsumenta ich oryginalnego opakowania, a także produktów dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia i względów higienicznych (jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu).

Zwracany przez Klienta towar powinien zostać opakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają Konsumenta.

Reklamacje

Przy korzystaniu z warunków gwarancji Klient winien zgłosić się do Autoryzowanej Stacji Serwisowej producenta. Dane adresowe stacji serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych oraz można je także uzyskać poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Jeżeli produkt nie posiada karty gwarancyjnej producenta, wówczas dokumentem potwierdzającym prawo do gwarancji jest załączony do zamówienia dowód zakupu.

Chęć zwrotu lub reklamacji prosimy zgłosić pod adres zwrot@pridom.pl